SU İÇSEM YARIYOR EFENDİM, ELDEN NE GELİR



''Su Efsaneleri''

Bu paylaşımımda ''su'' ile ilgili yanlış bilinen bir kaç şehir efsanesine değineceğim.


Su Efsanesi 1: ''Su içsem yarıyor efendim, elden ne gelir'' dediler ben de dedim ki; ''canım kardeşim su içsen yaramaz çünkü su'da kalori yoktur''.
Evet, muhakkak sizde duymuşsunuzdur; etine dolgun, tıknaz bir hanımefendinin veya beyefendinin ''su içsem yarıyor efendim, elden ne gelir'' şekildeki sitemlerini. Su içseniz yaramaz arkadaşlar az öncede dediğim gibi su'da kalori yoktur, tam aksine bol bol su içmeliyiz.

Su Efsanesi 2: ''Yemeğin arasında su içilmez demedim mi olum sana''. Haydaaa, yahu neden içilmesin. Arkadaşlar yemeğin arasında su içilir, çok da güzel olur. Ağızın içini temizler, dolar mideye... sonra dolu mide çok yemek alabilir mi? tabiki hayır. eee sonuç; yemek arasında içilen su kişinin yemek yeme süresini uzatır, bu sindirimin kaliteli olması açısından önemlidir ayrıca kişinin tokluk hissi nedeniyle çok daha az yemek yemesini sağlar.
İkna olmadıysanız ne diyeyim, canınız sağolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder